Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Poka¿ wszystkie komentarzeto w takim razie sie nie znasz. widziales kiedys GT wogole albo K1300S, z tego co piszesz to chyba nie. co do technologi to nie wiem skad wziales taki wniosek, radze zapoznac sie ze specyfikacjami, jakosc no coz, no comments, jezdze K1300S i ciezko mi znalezc cos o podobnej jakosci, poza tym nikt jeszcze nie zna ceny hondy ale chodza sluchy ze bedzie malo konkurencyjna.... i co pozostaje? (czytaj nic)
OdpowiedzTo ja radze popatrz na mobile.de ile kosztuja te super bmki uzywane. Modele 1300 traca na wartosci jak zaden inny motocykl. Plus testy awaryjnosci gdzie Bmw przoduje iloscia zgloszen, akcji serwisowych. W moim zimeringi mi cielky w skrzyni po 25 tys km bo jak sie okazalo montowali lozyska i uszczelniacze chinskie ( granda w sprzecie za 70 tys). W mojej obecnej Hondzie w ciagu dwuch sezonów nie mialem s³ownie ani jednej najmniejszej usterki, srobki poluzowanej, po prostu nic. Moze model nie bedzie trafiony ale w jakosc Hondy slepo wierzê.
Odpowiedzjakie specyfikacje? 270 kg to jest na plus? kiedy vfr poprzedniej generacji wazyla ze 30 kg mniej, to nie jest postep, to jest tylko chwyt marketingowy
Odpowiedzzatytuluj najpierw do kogo to piszesz dobrze...
Odpowiedzok, moj komentarz byl do uzytkownika GR nie do ciebie.
Odpowiedz